Stichting W.I.M.

Stichting W.I.M. heeft als doel het bevorderen van de werving van fondsen en andere baten ten behoeve van (met name) projecten ten behoeven van mensen met een verstandelijke beperking.

ANBI beleidsplan Stichting W.I.M.

Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI-status)
Kamer van Koophandel: 54377293

Wat is het doel van Stichting W.I.M.

Het doel van Stichting W.I.M.

Stichting W.I.M. heeft als doel het bevorderen van de werving van fondsen en andere baten ten behoeve van (met name) projecten ten behoeven van mensen met een verstandelijke beperking die vernieuwend zijn en/of de zelf werkzaamheid van de doelgroep bevorderen en de binding met hun omgeving versterken en voorts het verrichten van al hetgeen daarmede in de meest ruimte zin verband houdt of daarvoor bevordelijk kan zijn.

Meer informatie nodig?

Heb je meer informatie nodig, heb je een vraag of wil je een afspraak maken? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op!
© Stichting W.I.M.